Lucky girl!!

Rubriken säger det mesta, I am a lucky girl.
Asså igår fick jag reda på vad han hette "kommer inte säga" :))
Alltså har jag sett han på en fredag och en lördag.
Sen det var ju rågsved's dagen idag och då såg jag han där med hans kompisar, jag var med Natta Zandra och Carro men hon drog för hon hade träning o senare kom Meron. Vid 6 drog vi från Natta till discot i fritidsgården. Iaf han var nt där, och vi dansade. Sen kom han dit vid typ 8 men jag fortsatte att dansa asså han bara satt där -.-
Iaf sen drog jag hem vid 10-10:30 . Sen hade jag tråkigt så ja ringde Nerma och berättade vad som hänt på discot och skit.
Idag vakande jag runt halv 11 och går t mitt fönster och lite längre bort ser jag en random kille, men jag ser att killen har ett par hörlurar som "kommer nt säga" har. Asså jag ba eh äre han, sen såg jag hans 96 byxor! Då såg jag att det var han, asså hhahahah. Vi får väll se vad som händer idag.
Idag ska jag ut med Nerma, hon byter om nu. Men vi ska ut snart.
XOXO; Lucky girl♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0