Igår och idag.

Igår vare tjejcafé, fett rooliiigt!
Omj, dom ska stänga ner det och öppna ett för både killar och tjejer :////
Låter inte kul, men ska gå iaf. Vi planerade en avsluning och det blev spa ;)
Fett chill, sen det sak bli på en söndag och på lördagen ska jag på bio med Natta Älsklingen.
Sen efter spaet blire filmkväll hos Claudia och vissa (jag och några) ska slagga hos henne. Hoppas det blir många för då blire roligare.
Men vaknade halv 8 och nu ska jag äta frukost. Den här veckan är miljövecka och idag ska vi vara ute heladagen. Vi ska gå 6 km....Vi kommer DÖÖ. Sen sak vi paddla och jag ska paddla med Jakob, och om han gör så att vi ramlar så kommer han DÖÖ.
Men jag bloggar om dagen när jag kommer hem om jag kan för sen har jag fotboll -.-
Vi kommer aldrig hinna men iaf.
XOXO; Hungrie girl ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0