Dagen....

SKIT JOBBIGT och halv rolig dag.
Iaf, vi gick i skogen och det var inte roligt, massor med myggor och grejjer -.-
Sen efter 2 timmar vi fick äta sen skulel vi gå ännu längre t stället man skulle paddla. Omj jag DOOG!!
Iaf sen paddlade jag med Jakob och det gick SKIT dåliigt. Haha, ändå roligt, sen efter chillade jag och några andra kvar. Sen vid 3 rullade vi hem, i gullmars gick jag Natta och Rouza av och tog bussen hem. Roligt...HAHA, driver. Men Rouza gillar verkligen Natta, HAHA. Sen kom jag hem och gick ut, var i parken och drev runt, chillade och skit. Nu sitter jag hemma och har missat halva desperade, men ska kolla på reprisen, som är ngn gång. Men nu ska jag ge Rouza mitt blogg namn.
Love♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0