Ung08!

Omg min statistik har sjunkit...
Sorry har inte hunnit blogga för jag var på ung08 omg så jävla nice!
Var där med Natta Camilla Meron Dolores och Camillas kusiner.
Kuuul!
JUUSTEEE OMGG JAAG SÅÅÅÅG NEEEWWKIIIIIIIDDD !!!
Sååå, jävla snyggggggg!!
Jag tooog !
Jag lägger upp låtar och bilder senare på newkid,
Iaf, nu ska jag hjälpa nerma med hennes posters för hennes pappa sa att vi skulle ta ner alla så vi påbörjade det och hann med en vägg tills hennes mamma ringde och sa att vi bara behöde ta bort taket-.-.-.-.-.--.-.
Omg vi flippa iaf. Nu gör vi om  allt för det var bättre för nu får vi upp lite nyare posters, 
Byyyee ! ♥

Kommentarer
Postat av: chilenita'

Fööörsa dagen var bääst, de andra sög. <3

2011-08-21 @ 00:19:16
URL: http://drivarnass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0