Morgonen....

Heey.
Vaknade halv 8 av att Zandra ringde mig.
Jag fick fan panik men iaf sen ringde vi Nerma men hon svarade inte...
Sen kom Zandra t mig och vi taggade t Nerma som typ var klar så vi taggade ut mot lidl och gick typ en timmes runda, skit skönt. 
Iaf, sen gick vi hem t Nerma och åt kl var typ 9 då.
Vi åt och kollade på Våra Bästa år och Jon Kate 8 Barn.
Nu sitter vid typ vid datan och spelar wii, lite olika. 
Tror att jag spenderar hela dagen här om det går ;)
Bloggar senare. 
Kanske lägger upp bilder....

Puuuss såå lääängee ♥

Kommentarer
Postat av: Mrs.Bieber'

skitkul!

2011-08-15 @ 22:15:05
Postat av: Zandraa'

bästa ;)

2011-08-17 @ 00:39:45
URL: http://ww.ssmilebiatch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0