Long time agoooo

Längesen jag bloggade.. men har helt enkelt inte orkat!
Idag har jag & Nerma vaknat kl 7 och nerma sa till mig igår att vi skulle gå ut och gå kl typ åtta?! 
Men vi gick iaf och promenerade, åt nötter, snackade.. men vi tog inte en lång promenad för vi pallade inte så vi satte oss i parken och bara chillade sen drog vi hem och o spelade wii oså, bara chillade. 
Efter en stund gick vi till dolores o skulle se på film, Zandra kom också och vi kollade på insidious. Inte så läskig, för jag hade redan sätt den innan. Med Zandra! Iallafall.. det var bara det. Sorry för dålig uppdatering, pusss. ♥



Min fina ring & armband som jag fick av natta, ♥



Love u. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0