Bättre

Asså, jag måste verkligen bli bättre på det häärr...
Igåår hade jag en TUUUNG daag med Natta hennes mamma och lillsyrra. 
Vi taggade t grönan och åkte allt möjligt aasssåå skiittroooliiigt.
Speciellt insane. HAHA dom bakom oss var fetare än oss så vi åkte upp och typ snurra skiitmkt. Ville bajsa på meej MAAN !
Sen stänges jetline av venne varföör.
Vi åkte did vid 11 och åkte hem vid 5 för det var typ 1 timme på varje karusell vi baa tagga!
Juste vi vann varsinn stooor choklad :DD
Jag blev feeetttt glaaad det var första gången jag har vunnit ngt HAHA!!
Känner meej fett stoooolt ;)
Nu läser jag en lovestoriiiee :D


Insane


JetLine

Grönan!♥

Mmmmmmm♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0