The daay!

Sorry att jag inte bloggat. Idag har jag varit med Kim i Hagsätra. Vi satt vid IP först och sen blev det för varmt så vi drog hem t Kim. Vi satt i hennes rum chillade. Sen sa Kim att vi skulle baka men hennes mamma sa att hon skulle göra klart maten så jag Kim Robin och Kristoffer gick bakom Kims hus för att spela fotboll men då kom hennes pappa och sa att dom skulle klaga och att det var en parkering så vi kunde träffa bilarna. Så vi gick in i skogen för att kolla men vi gav upp och Kim sa att vi skulle följa en stig så vi började gå längst sigen. Och vi kom fram t älvsjöbadet o det var inget vatten så vi gick ner i "poolen" och körde fotboll (väggen) sen blev Kim törstig så vi drog hem till Kim igen. Sen när vi kom hem bakade vi och Kim's föräldrar drog till willys för att handla. Sen var vi inne på datorn oc sjöng några låtar. Sen vid kvart  i sju drog jag hem. Sen när jag kom hem gick jag t Nerma. vi satt hos henne och var inne på datan, typ läste bloggar o så. Jag gick hem vid 20 i 10 och sen duschade jag t 10 för att jag skulle kolla på big brother. Och det var ett bra avsnitt. Nu sitter jag vid datan och kollar på amarican dad (på TV).
XOXO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0