Slagg hos Natta :))

Tjaa, idag slaggar jag hos Natta. Vi grillade vid 8 tiden men vi fick inte igång grillen. Vi satt ute bakom Nattas hus. Vi satt me kudde täcke och lakan under. Men det var fett kallt. Natta somnade typ snabbt ute. Medans jag satt och höll på med grillen. Efter typ 20 min fick jag igång den och vi lyckades få i oss korvar...Sen så såg jag ngn i buskarna. Och jag fick panik. Så jag sa t Natta att ringa sin mamma. Hennes mamma kom ut på balkongen och började skrika och då sa snubben som var full. Fuck you t henne. Jag och natta släckte elden fort och packade in ALLT i min väska HAHHA. Sen kom hennes mamma hennes kompis man och deras hundar ner t oss. Jag och Natta hade PANIIIK !!! Sen kom vi hem och chillade. Nu kollar vi på rush hour 1. Omj fett rolliiig !!!
XOXO♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0